Τρίτη 7 Ιουνίου 2022

 

Η συμπεριληπτική εκπαίδευση δεν στοχεύει μονάχα στη συμπερίληψη των μαθητών με δυσκολίες, αλλά δίνει έμφαση στις ατομικές ανάγκες του κάθε μαθητή, όποιες κι αν είναι αυτές. 

Ως συμπεριληπτική εκπαίδευση ορίζεται η διαδικασία για την ενίσχυση του εκπαιδευτικού συστήματος, ώστε αυτό να μπορεί να μεριμνήσει και να παρέχει ευκαιρίες μάθησης σε όλα ανεξαιρέτως τα παιδιά. Ειδικότερα ένα πρόγραμμα συμπερίληψης/ συνεκπαίδευσης περιλαμβάνει τους παρακάτω στόχους, ήτοι:

  • Την προώθηση της ένταξης και των ίσων ευκαιριών στην εκπαίδευση 
  •     Την ανάπτυξη των γνωστικών, μαθησιακών, ψυχοσυναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων όλων των μαθητών/τριών
  • Την ενίσχυση προεπαγγελματικών δεξιοτήτων 
  • Την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών των σχολείων γενικής και ειδικής εκπαίδευσης σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και την καλλιέργεια σεβασμού απέναντι στη διαφορετικότητα
  • Την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενσυναίσθησης στους μαθητές/τριες αμφότερων των σχολικών πλαισίων μέσω παιχνιδιών ρόλων
  • Την τόνωση της αυτοεικόνας μέσω επίτευξης κοινών στόχων.

Στα πλαίσια εφαρμογής συμπεριληπτικών δράσεων την Πέμπτη 5 Μαΐου 2022 μαθητές και μαθήτριες από την Α΄ και ΣΤ΄ τάξη του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ν. Ηρακλείου υπό τη συνοδεία της Διευθύντριας του σχολείου κας Τσιατσούλη Δήμητρας, του Υποδιευθυντή κ. Παρασκευόπουλου Παναγιώτη και των εκπαιδευτικών Κανατσούλη Ηλέκτρας-Αικατερίνης και Σαμαρά Στέλλας, πραγματοποίησαν επίσκεψη γνωριμίας και δράσεων με τους μαθητές/ τριες του 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών μετά από εισήγηση και προετοιμασία που προηγήθηκε από την Εκπαιδευτικό του σχολείου μας κα Μπιχαλτζή Ελένη. Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό από τις εν λόγω δράσεις.

















 

























Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου